top of page

Vi på Fria-S vill ha aktiva medlemmar och därför försöker vi skapa olika aktiviteter som alla kan vara delaktiva i.

Detta är det utbud som vi har just nu men det är en föränderlig process där vi tar till oss nya ideer och skapar nya gruppaktiviteter om det finns nÃ¥gon bra ide och engagemang. Har du nÃ¥gon ide? I sÃ¥ fall är du välkommen att dela med dig detta genom vÃ¥r kontakt sida (gÃ¥r direkt till Fria-S mail) eller om du pratar med nÃ¥gon ur Fria-S styrelse.

Mediegruppen

Detta är FRIA-S Mediegrupp som fokuserar på att nå ut och informera våra kommuninvånare men även egna medlemmar. Detta gör vi genom att använda alla former av media på olika kreativa sätt.

Klicka på underlänk Mediegruppen för att se vad denna grupp producerat.

Tankesmedjan

Vi på Fria-S träffas vid något fik där vi kan utan formella regler samtala om allt möjligt inom politiken.

Datum för event skickas ut i början av varje månad samt även en påminnelse på vår Facebooksida någon dag innan.

AfterWork

Med jämna mellanrum anordnar Fria-S afterwork för sina partikamrater.

Datum för event kan du finna på hemsidans första sida och Mail skickas ut i god tid som en påminnelse.